marți, 27 septembrie 2011

Ghid Google Adsense , Google Adwords , Ebay .......

Dupa cum am promis, am reusit sa uploadez pe server ghidul pe care trebuie sa il aiba orice persoana care isi face un blog / site pentru a intelege mai bine cum functioneaza treburile.

In acest "Ghid" eu am combinat doua Ebook-uri care fiecare costa vreo 160ron (in total vreo 320 ron).

Daca sunteti destepti il downladati , nu mai dati banii , va asigur ca este fix acelasi pachet care se vinde pe net (eu am drept de reseler).

Ghidul este in limba romana si va invata de la zero ce trebuie sa faceti , doar voi mai trebuie sa va dati silinta si sa faceti ce va spune in ghid.

Acest ghid va ramane o luna pe server , dupa aceea il cumparati (nu de la mine) , daca nu ati vrut gratis.

Mai jos pun link-urile si imaginile cum sa downladati:

Part 1

Part 2
Part 3
Part 4
Part 5






Nota: trebuie sa citi acest ghid altfel cum "Pisica mea de mare" va dati seama care sunt "cuvintele cheie" pe care ar trebui sa le folositi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu