miercuri, 14 septembrie 2011

Un mic ajutor pentru cei care nu prea au bani si vor sa inceapa o afacere online

Eu am achizitionat vreo 3 pachete gen " Afaceri Online" care sunt in limba romana si engleza. 
In pachete sunt prezentate cum functioneaza Google Adsense , Adwords si multe alte chestii interesante.
Am platit pe fiecare vreo 160 Ron si as vrea sa dau aceste pachete pe gratis la  toata lumea care nu isi permite sa le cumpere. Cum ? 
In maxim o saptamana am sa postez link-urile pe filesonic si veti putea downlada absolut gratis aceste pachete.
Motivul ???
Cand am inceput eu " afacerile online" un american mi-a spus ceva de genul , " Cand vei reusi in afaceri online sa dai absolut tot ce ai (se referea la baza de date) totul gratis ca sa se foloseasca si altii de ele "
Nu stiu cat de mult o sa va ajute aceste materiale , dar macar nu veti da bani pe ele.
Am sa pun pe server si pachetele care se vand cu 9.99$ cu sistemele pentru PTC (Paid to click). De la inceput va spun ca nu exista nici un programel care va face rost de refferali.

PS: Macar sa nu primesc injuraturi de la altii , eu ofer acestea absolut gratis , nu trebuie platit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu