luni, 4 iulie 2011

Afaceri Online

Intr-o frumoasa zi de vara , mai explicit acum vreo doi ani am gasit si eu un anunt pe un site :"Cum sa castigi bani online". 

Am fost foarte entuziamat cand am vazut ca se pot castiga bani online si ca nu trebuie experienta. Am accesat link-ul si am inceput sa citesc despre articol , fiind foarte atras de reclama lor.

Dupa vreo 5 minute de citit am inceput sa inteleg si eu despre ce este vorba , adica pasii pe care trebuie sa ii urmez ca sa pot face bani online.

Absolut toti care fac afaceri online nu spun tocmai adevarul despre cum se fac bani online in link-ul pe care il accesezi , deci o sa aveti cateva surprize.

La noi in Romania absolut toti care au site-uri despre "Afaceri Online" copiaza s-au mai bine zis traduc Ebook-urile aparute in limba engleza.

Problema la noi nu este ca traduc textele din limba engleza in limba romana dar macar daca s-ar pricepe si ei la afaceri , pentru ca dupa raspunsurile pe care le dau ei daca o persoana trimite un mail nu corespunde cu ce este scris in Ebook - ul pe care ei il vand , mai bine zis il copiaza pe un CD si il vand de obicei cu 147 ron.

Din pacate si eu am cumparat  vreo doua - trei ebook - uri pana am inteles ca ei doar copiaza si nu au nici un continut original.

Un exemplu concret este ProfitSigur.ro , care in acest moment nu mai merge pentru ca acesti oameni s-au umplut de bani.

Nota: Se pot strecura anumite greseli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu