marți, 5 iulie 2011

Cea mai mare teapa : SURFJUNKY

Un program foarte interesant pe care l-am incercat chiar la inceput a fost Surfjunky

Despre ce este vorba ?

Iti faci cont si vei avea un browser la care se schimba reclamele nu stiu parca la 30 de secunde. La inceput castigi 0,45$ - 0,75$ / ora de navigare.

De la inceput va spun ca este  "TEAPA  CURATA"  , dar sincer eu mi-am facut iluzii ca pot castiga si 100 - 150$ / Luna.

ATENTIE:  A nu se folosi programul  SURFJUNKY 


De atunci cand gasesc pe net ceva nou caut pe forumuri despre aceea afaceri si acolo vezi parerile oamenilor care au folosit "nebunia pe care vrei sa o faci".



Problema mea a fost ca mi-am dat seama ca este "TEAPA" doar cand am ajuns la 75$.

Chiar am gasit o metoda ca sa am trafic desi eu nu eram la calculator.

Daca folositi un program gen "PAYD  TO  SURF" si merge sa folositi metoda care v-o prezint eu acuma. Eu unul nu mai folosesc nici un program gen "Payd to surf" dar daca voi ati gasit un program care sa plateasca merita sa incercati metoda mea.

Cum poti sa ai trafic desi nu esti la calculator ?

Simplu. Iti instaleazi un program de torrent gen UTorrent , si descarci un film de pe net numai ca la "Viteza mare de descarcare scrii 30 kb / s si vei avea trafic garantat si atunci programul de "Payd per surf" va sesiza trafic si tu poti linistit sa dormi ca nu se va opri.

A se utiliza acest sistem numai la programele "Payd to Surf" doar care platesc , nu de alta dar sa nu consumati curent pe degeaba.

Sper sa gasiti programe care sa plateasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu