marți, 5 iulie 2011

Despre Pay Per Download (PPD)

Intr-o frumoasa zii am dat si eu peste acest tip de castig , si am avut curiozitatea sa incerc si eu sa vad cum ii , vorba ceea daca ma intreaba cineva macar sa am si eu habar.

Sunt o serie de site-uri care platesc foarte bine 9ma refer la cele din straiantate)  si altele care iti dau bani parca pentru a supravietui (ma refer la cele din Romania).

  • Un site destul de bun unde sa iti faci cont este HOTFILE.COM , care pot sa spun ca este de incredere si plateste tot timpul.

La 1000 downloaduri de pe site-ul / blogul tau primesti intre 3 - 15 $.

Daca stam sa ne gandim daca ai avea in fiecare zii peste 1000 de downloaduri atunci ai face in fiecare zii 15$ , ceea ce in ziua de astazi nu este de neglijat.

Eu sincer cu acest program in fiecare zii am cam 100 - 150 downloaduri pe zii.

  • Un alt sit serios este FILESONIC.COM

Aici poti sa faci chiar 35$ / 1000downloaduri , dar cum noi traim in cea mai frumoasa tara din lume adica Romania si suntem in Categoria C de tari mai mult de 20$ / 1000 downloduri nu vei castiga.

Dupa un an de experienta in acest tip de castig pot sa spun ca pot genera singur 100 downloaduri fara ca aceste programe sa isi de-a seama si asa am in fiecare zii minim 100 de downloduri fara stres.

Va doresc succes sa gasiti si voi metoda , dar va spun ca merge si nu este chiar asa de greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu